26 Eylül 2009 Cumartesi

:)

sabah kalbim sıkışarak uyandım.. biraz daha uyumak için direnseymiş vücudum, büyük olasılıkla kalp sıkışıklığına birde yüzümdeki ıslaklık da eklenecekmiş.. uyandım..böyle bi garip, sarhoş gibi.. pc nin power tuşuna bastım belki bir haber vardır da bu sıkıntılar biter diyerek.. daha pc açılmadan telefon çalmaya başladı.. ablam.. sesi heyecanlıydı.. bu da anlamam için yeterli bi belirtiydi.. "müjdemi isterim , istanbul olmuş,listeler açıklanmış" dedi...

ve tüm sıkıntılar , kafamda bu yaşıma kadar dönen gelecek planları -aslında gelecek kaygıları- hepsi bir anda uçuvermiş gibi hissettim.. hatta bir ara devrelerimin yandığından şüphe duyup kardeşimle paylaştım bu kaygımıı...

svilcem? o hala duruyor :)

3 yorum:

daryal dedi ki...

Hayırlı olsun güzellik. Güzel olmuş, daha da güzel şeyler olsun dilerim:)

teberda dedi ki...

yeniden dönmüşüz sahalara sevindim:))

NOTografik Hafızam dedi ki...

döndüm döndüm:) bu sefer daha da ilgi göstermeyi istiyom.. derya ablacımmm çok teşekkür ediyorum.. inşallah söylediğin gibi olur.. inşallah dileyen herkesin başına gelir.. başta kimden bahsettiğim gayet net sanırım:)