25 Eylül 2009 Cuma

sivilcem...

bugün de geçti..bana bu bekleyişten geriye kalan, her stresli dönemimde başıma geldiği gibi ,yüzümde çıkan abuk subuk yaralardan biri oldu... ama bu kez farklı... bu kez her zamanki gibi uçuk yada arpacık yerine tam da dudağımın üstünde canımı acıtmak için var olan bir sivilce... ilk aynaya bakıp fark ettiğimde kendime güldüm.. güldüm, çünkü bu da bi tutarlılık örneği.. hiç bir stresli zamanı vücudum es geçmiyo sağolsun beni yarasız beresiz, uçuksuz arpacıksız bırakmıyo...
yani bu bünye itina ile stres yapabiliyo...
memurlar net'te hergün başka spekilasyonlar dönüyor.. önce "cuma açıklanacakmış kurumu aradım öyle dediler" yazmış biri..sonra dün "cumaya yetişemeyecekmiş pazartesiye kalmış" demiş ötekisi..
beklemeye devam.. umarım bu bekleyiş üzerine bir yazı daha yazmadan sonucu yazabilirim buraya....

Hiç yorum yok: