18 Kasım 2008 Salı

pes....bus....capital

yaaa nerden başlasam bilemiyorum ki..:)güler misin?ağlar mısın?derler ya o cinsten bir olay yaşadım dün..anca fırsatım oldu buraya yazmak için..Ama ben gülmeyi seçtim nedendir bilmem:)
Dün sabah Ales'e girdim Ankara üniversitesinde...Çıktım sınavdan hava buzzz...Bir an önce eve gideyim 2 bardak sıcak çay içeyim istiyorum,sonrada Aşti ye gidip Şibel'imi karşılayacağım zira:)Neyse tandoğana yürüdüm ordan da Uyanış-Hacıkadın otobüsüne bindim...Malum aptalca bir güzergahtan giden bu nadide hatta sahip otobüsümüz tandoğandan sonra ulusa döndü sonra da yoluna Çankırı caddesinden devam etmek için o yöne yöneldi...ama caddenin ortasında şöför abi başka bir şöför abi ile yer değişti...
işteee malum olayımız bu noktadan sonra başladı...:)
Şöför abi bindikten sonra böyle hızımız bi azaldı...önce bu dikkatimi çekti malum benim aklım evdeki sıcak çayda ama bir yanda da kulağımda semiramis pekkan "bana yalan söyledirler" çalıyo...bir süre böyle aheste modda ilerledikten sonra n.ş.a'da otobüsün Keçiören köprüsünün üzerinden gitmesi gerekirken bizimki altından devam etti..neyse doğru yoldaydık ama bu işte bi terslik vardı..:)sonra kulaklığımı çıkarıp şöför abiye kulak vermeye karar verdim..:) bide ne göreyim şöfor abi "ya yolu da bilmiyorum" diyor....bu ne yaaa:) şöfor yolu bilmiyor! işin daha kötüsü tam arkasında oturan 70 li yaşlardaki bi dedeye soruyor nerden gideceğini..Allahım dedim bu nasıl bi kabus...:D
insanlar inmek üzere düğmeye basıyor abinin duraklardan haberi yok tabi..Durak geçiyor arkadan bi ses "abiiiiiiii inecek var" pat duruyoruz..sonra baktı şöför abi durakları kaçırıyor zaten aheste km/h olan hızmız aheste/2 km/h e dönüştü..Allahım kabus gibiydi ama ben komik buldum....her ne kadar eve geldiğimde 2 yerine 1 bardak çay içecek vaktim kalmış olsa da....komikti:)

1 yorum:

daryal dedi ki...

belediyenin sırtından beleş şehir turu atıyosun yine mızırdanıyosun...vatandaşa da yaranılmıyo ki...