9 Kasım 2008 Pazar

eskişehir...


26-27-28-29-30 ekimde eskişehire gittim:D
26 sında daha şehire iner inmez doğruca şehir satdyumuna gittik...komik anlar yaşadık ama:D zira Galatasaray girişinin neresi olduğunu sormaya tırsınca polis abinin biri ile aramızda şöyle bir diyalog gelişti: "abi burası eskişehir girişimi?
polis abi: yok bura Galatasaray girişi....
biz: ha tamam:) "
sıktı tabi abi bura GS girişi mi diye sormak..yok dese sıçtık:)
neyse efenim o gün aldığımız ağız payı ile devam ettik günlerimize:D çok güzel vakit geçirdim,arkadaşlarımla çok eğlendim....hepsine çok teşekkür ediyorum...özellikle biricik ev sahiplerime:)gerçi bi arkadaşın (şimdi isim verip rencide etmek istemiyorum kendisini:) ) aklına uyup buz patenine gittik..sonra 1 hafta her yerim ağrıdı ya..neseeeeeeeee:)
herşey çok güzeldi:D

işteeeeee fotolarrr:D
buyruuuuuuuunnnnnn:D

p.s: bu yazı kimseyi kıskandırmak için yazılmamıştır:)




Hiç yorum yok: