14 Kasım 2008 Cuma

ankara tiyatro festivali


Kendime sinir oldum....Dün ki sinema etkinliğinden sonra hazır böyle gaza gelmişken tiyatroya gitmek istedim...bi de ne göreyim bugün Ankara'da tiyatro festivali başlıyomuş..Aslında bu haberi gördüğümde kendim için sevinsem mi üzülsem mi bilemedim..Zira festivalin olması çok güzel de bugün başlıyor olması benim bu haberi almakta çok geç kaldığım muhtemelen bilet bulamayacağım anlamına geliyordu..Bir ümit bakındım ,bugün acele edersem bir kaç oyunu seyretme imkanı bulabilirim ama arkadaşlarımın (yani benimle oyuna gelecek olan arkadaşlarımın da istekli olmaları lazım)..Evet Ezgi sana sesleniyorum...ayrıca Hafize sana da...Benimle oyuna gelin....nütttffeeeennnn...
İşin ilginci festival dışında oynayan ,rutin Ankara DT oyunları da biletleri kapamış...Maşallah mı denir bilmem ama ,kimse Ankara'nın tiyatro ,sinema izleyenine laf edemez....:)

Ama bir kaç oyun belirledim bu sezon gidiciğimmm inş:)

2 yorum:

daryal dedi ki...

ben de senden duyunca kendime sinir oldum şimdi...Belirlediğin oyunları söölesen de biz de gözümüze kestirsek keşke:)

NOTografik Hafızam dedi ki...

dabi yazayim:) bu gözüme kestirdiklerim bos koltuklarin hala oldugu oyunlar..yoksa zaten bir cogunda yer yok:(
19 kasim 20.00_AKÜN_garaj ist(oyunu bozuyorum)
20 kasım 20.00_AKÜN _Karsı atölye( hamlet makinası)
21-22kasım _AKÜN_Tiyatro Oyunevi / Leonce ile Lena
22 kasim 20.00_SİNASİ_yılanların öcü(gerçi bunda bilet bitmek üzereydi:()
23 kasım_19.00_AKÜN_meyhanede
24 kasım_SİNASİ_20.00_Bi Tiyatro / Etna - Bedendeki Kuyu
27 kasım_AKÜN_20.00_Tiyatro Portre / Baldan Tatlı Sirke
27 kasım_ŞİNASİ_20.00_Semaver Kumpanya / Cesaret Ana Ve Çocukları

http://www.mybilet.com/taksav.php