24 Aralık 2008 Çarşamba

ölü üye

hamlamak diye buna deniyor galiba?
öldüm, öleceğim diye beklemekteyim zira kolumu kaldırmaya dermanım yok..eskiden bunun 2 katı çalışırdım da bana mısın demezdi bu bünye...ama azimliyim eski formuna getireceğim...hem bugün beklemediğim kadar iyiydim...4km kosamam diye düşünüyordum ama 4.0 ı görene kadar inat ettim...başlarda bi dalağım ağrıdı ama yine de bırakmadım,ben kazandım mutluym:)başlangıcı 4 ile yaptıysak kendimde umut gördüm bugün valla:)

artık yarın da havuuzzzzzz..oley:)


30.12.2008_koşu bandında 4.5 i gördüm:) üzerine yarım saat aerobic hareketleri ve üzerine 1 saat havuz:) ve hiçbir yanım ağrımıyor..:)

2 yorum:

daryal dedi ki...

ben 1 km'den fazla koşamayan biri olarak,4 km'den başlayan şahsınıza tebriklerimi yağdırıyorum.

NOTografik Hafızam dedi ki...

sağol derya ablacım..gelişmeleri burdan sırf senin için yazmaya devam edicem:D