6 Eylül 2012 Perşembe

Nöbet çıkışı

Her seferinde ayni muhabbetleri yapiyorum fakat, geri geldim yine..bi blogum vardi ne oldu acep diye bi bakıverdim.. Sadık bir dost gibi, değişmeden, dır dır etmeden, sabırla beni beklemiş buralarda...
Belki şu akıllı telefonum vasıtası ile daha çok paylaşırım birşeyleri...
Uzaklardayken yeni hayatıma alışma çabası içerisindeydim.. Başardım da.. Bu güzel şehr-i İstanbul beni de burdaki diğer herkes gibi kendine bağladı, bağımlı hale getirdi.. Tüm zorluklarına, sıkıntılarına rağmen boğaza her bakışımda -özellikle köprüden geçerken- yenilendiğimi , bu şehir için enerji topladığımı hissediyorum. Ta ki bir sonraki geçişime kadar.. Ne zaman yorulacak olsam boğaz yetişiyor imdadıma..
Konunun başlığı pek yazdıklarımla alakalı olmadi farkındayım.. Açıklayayım.. Bahsi geçtiği gibi gece nöbetinden çıktım, evdeyim.. Uykum var , uyumam da lazım.. Fakat hem canım sıkıldı hem de çok yorgun olduğum zaman böyle kötü bir huyum var.. Uyuyamıyorum..:(
Canım sıkkın çünkü Afyon da bir cephane patlamış.. 25 şehit yaziyor haber manşetinde.. 25 !!! Bakan saldırı değil demiş.. Bu nasıl bir ihmaldir Rabbim.. Kendi kendimize yetiyoruz zaten , ne gerek saldırıya ? Çok üzüldüm çok ..
Ve sonuç: Uyuyamıyorum!
Yazarken fark ettim bencilliğimi.. 25 şehit diyor.. Onlarin aileleri ne bugün ne yarın ne öteki gün, günlerce belki aylarca uyuyamayacaklar.. Bense neyden bahsediyorum.. Utandım.
Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok: