8 Kasım 2009 Pazar

bi türlü olmuyor

bi türlü olamıyor.." blog yazacağım bugün " dediğim hergün bi aksilik çıkıyor..anlamamak ile birlikte benim tembelliğimle yoğurup bi garip duruma gizliden destek de vermiyor değilim tabi..
hayatım çok değişti son 2-3 ay içerisinde..tabi bu değişim benim üzerimde de etkisini yavaş yavaş göstermekte..artık bi iş kadını oldum, bildiğiniz memur oldum.. hatta 2 kasım itibari ile ayın 15 inde maaşı bankaya yatan üniversiteleri öğrencileri gibiyim.. dersler başladı..hatta tenefüslerimiz bile var..bide suluğum olsa var ya...!offf...:)
bu iş ile birlikte yeni bisssssüürü yeni arkadaşımn oldu. bu da harcamam gereken yeni zamanlar demek tabi ki:) bu benim için mutluluk verici birşey..
yeni insanlar ve keşfedilmesi gereken yeni ıssız adalar..
acayip acayip isimleri olan daha önce çoğunu hiç duymadığım duysam anlamını bilmediğim bilsem hiç kullanmadığım bir sürü yeni şey öğreniyorum/z..bu acayip heyecanlandırıyor beni.. yol beni buraya getirdiği için ayrıca mutluyum..hep yeni şeyler hep yeni şeyler:)
e peki ben ne zaman durulacağım?ya da durulmalı mıyım?

10 yorum:

omboz dedi ki...

bu ara çok sık duyacağın 2 keime ile başlayan "ilk maaşınla..." cümleleri bu cümleler sana hayırlı olsun : )... İşin de hayırlı olsun..

omboz dedi ki...

ilk maaşınla ne ısmarlayacaksın? : )

NOTografik Hafızam dedi ki...

sağolasın ömercim...

sen gel ne istersen :D

Göçebe dedi ki...

Ben de senin adına çook ama çok mutluyum, yeni işinde başarılar...

NOTografik Hafızam dedi ki...

çok teşekkür ederim kuzucummm...

omboz dedi ki...

ömer mi beni tanıyor musun ben senin kim olduğunu bilmiyorum desem çok mu komik olur : )

omboz dedi ki...

ama cevap versene merak ettim notografik..

NOTografik Hafızam dedi ki...

nasıl tanımıyorsun dalga mı geçiyon ciddimisin :D deli mühendiz:D

omboz dedi ki...

valla ya!

omboz dedi ki...

müdür tamam kim olduğunu yoğun araştırmalarım sonunda buldum. : ))
kafa karışıklığı yaratan bi arkadasımın olum beni takip eden senin blogu da takip eden biri var kim o demesi ile başladı o6kara ondan alla alla dedim kimdikine sonra düşündüm yazıları tek tek okudum eleme usulu o6kara ile 3 umuzun ortak baglantısı olmadıgından biraz geç anladım ama sonra anladım..bu arada eski bi makına almak uzereyım... zenıt 122