14 Ocak 2009 Çarşamba

genç osman-dt


oyun hakkındaki görüşümü en başta mı yoksa en baştamı belirtmeliyim bilemediğimde öyle düşünmeden yazma kararı aldım..ve gördüğünüz üzere ilk bu cümle çıktı ağzımdan- klavyemden-...çok başarılı..!
oyunda "genç osman"ın kurduğu adeta "o yıllar" ile birlikte şimdiye de ışık tutan,kimi zaman bunun gazına gelip oyunun hiç olmaması gerekn yerinde deli gibi alkışlayan izleyicilere kızmalımıyım yoksa onlarla birlikte bende alkışlamalıyım bilemedim...bununla birlikte sipahi ve yeniçeri ağalarının şimdiki "ağa" lardan farklı olmayan biçimde padişahla eğlenen orta oyunu gösterileri muhteşemdi...
kısacası kesinlikle gidilip izlenmesi gereken bir oyun..
not: yer bulamadığım için balkondan almıstım bileti...sahne o kadar kalabalıktı ki iyiki burdan almısım dedim..ama bi daha izlicem oyunu ve mümkünse oyunculara cok yakın olmak istiyorum...benim fikrim bu oyun 2 kez izlenmeli...1.si balkondan,2.si alt salonda...2. izleyişimden sonra hissettiklerimi buraya not düşeceğim....:)
iyi seyirler...:)

4 yorum:

teberda dedi ki...

haftaya bıletlerımızı almak ıstermısın:)

NOTografik Hafızam dedi ki...

datlım bu hafta aynı oyun için cok erken olur, başka oyuna gitsek?

teberda dedi ki...

olur baska oyunda ama ınsan bekler sonbaharada bırklıkte gıtseydık ya
:(yoksa farklı planlarınız mı var benım ıcın:P

NOTografik Hafızam dedi ki...

kızım dua et işte iyiki sonbahara gitmedik...başka filme gideriz...